Nahlásenie chyby, mám problém - Nová požiadavka

Vážený zákazník,
vyplnením nasledovného formulára môžete zadať požiadavku na odstránenie chyby alebo nefunkčnosti, resp. nahlásiť reklamáciu.

 

Požiadavka bude korektne prijatá a zapísaná do našej Zákazníckej ZónyProsíme o chvíľu strpenia, Vaša požiadavka je v poradí a bude vybavená v čo najkratšom termíne. O pridelení požiadavky na riešenie budete informovaný spätným e-mailom.

 

Pre urýchlenie vybavenia požiadavky je potrebné dôkladne vyplniť nasledovný formulár.

 

Po vyplnení Vás budeme kontaktovať s odpoveďou do 24 hod. (počas pracovných dní).

 

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že požiadavky, ktoré nebudú obsahovať potrebné informácie a prílohy uvedené v tomto formulári NEBUDÚ zaradené na riešenie a nebudú za našu stranu evidované a vybavované.

Chyba, nefunkčnosť

Skôr, ako sa pustíte do vyplnenia nasledovného formulára, prosím skontrolujte:

  • máte funkčné internetové pripojenie?
  • máte funkčnú a zaplatenú doménu a hosting?
  • máte funkčné mailovanie?
  • postupujete presne podľa postupov, ako Vám bola daná funkcionalita odovzdaná?

  • - Typ a verzia internetového prehliadača, na ktorom sa chyba prejavuje -
  • Internet Explorer
  • Chrome
  • Firefox
  • Opera
  • Safari
Pridať súbor - Printscreen obrazovky s vyznačením chyby na obrázku.
Pridať súbor - Prílohy, ktoré spôsobujú chybu